Çerezler & KVK (Kişisel Verileri Korunması) Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için aydınlatma metni ve çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.
Yenişehirli Yurttaşlarımızı Dinliyoruz!
Bir hafta içerisinde belediyemize gelen 249 talebin 228'ini çözüme kavuşturduk.
Alo 153 hattına gelen 233 talepten 221'ini yanıtladık, 12'si çözüm bekliyor.
CİMER'e iletilen 15 talebin 6'sını sonuçlandırdık, 9'u incelemede.
Açık Kapı platformunda ise 1 talebe cevap verdik.
Yurttaşlarımızın taleplerini hızlıca değerlendirerek çözüme ulaştırmak için aralıksız çalışıyoruz!
Di nava hefteyekê de Şaredariya me ji 249 xwestek û giliyên hatî ragihandin, 228’ê wan bi encam kir.
Ji 233 xwestekên hatî Alo 153, 221’ê wan hate çareser kirin, 12’ê wan li benda bersivê ne.
Ji 15 xwestekên ji CÎMER’ê re hatî ragihandin 6’ê wan hatin bi encam kirin, 9’ê wan di pêvajoya lêkolînê de ne û 1 xwesteka ji ser Açık Kapi hatî jî bi encam bû.
Em ji bo xwestek û giliyê gelê xwe zutirîn çareser bikin bênavber dixebitin.